Jumat, 27 Desember 2013

Cerjapepi (cerita jamaah petamburan slipi)

Cieeeee Ameh jenab yg lg sedih gara" ditinggal mati sama ami dolah akibat kolestrol

Singkat cerita setelah ami dolah di kuburin pas malem rumah ameh jenab di getok sama arwah ami dolah.
 
Ami dolah : *tok tok tok tok* assalamualaikum!!!                                   
Ameh jenab: walaikumsalam,siape diluar malem"?   
                                                  
Ami dolah : ane dolah nab
Ameh jenab: haraaaat ,dolah ude mut td sore ude di kubur   
                                                   
Ami dolah: wallahi nab ane dolah
Ameh jenab: eh iye dolah,mau ngapain ente?ude mut aje sono jangan ganggu ane

Ami dolah: ane mau nyampein sesuatu buat ente nab                                                  
 Ameh jenab: kaga,ude sono dol hush hush

Ami dolah: penting banget nab,plissss bukain pintu                                                                        
Ameh jenab: kaga dol,wallahi ane hatar

Ami dolah : sebentar nab,ga nyampe 5 detik ane janji deh                    

*lalu ameh jenab buka pintu dan ami dolah ngomong*    

Ami dolah : cieeee cieeeee cieeee jadi jandaaaa nih yeeee                                                   

Ameh jenab: setan haram jadahhhhh!!!!!!!!!!!!

0 komentar:

Posting Komentar